whatsapp-call
contact-us
social-media-links

מחפשים הוצאה לאור לספר שכתבתם? נשמח לקבל לעיון את פרי עטך, להוציאו לאור ולדאוג לשיווקו:

    אודי בוך, מחבר הספר 'משימות בינלאומיות' כותב:

    שמונה שנים, מ- 1985 ועד 1993, פעלתי בחו"ל, בהונג קונג, בברזיל ובלונדון. באותן שנים עברתי סידרה של הרפתקאות בקוריאה, בפיליפינים, בבנגקוק, באוסטרליה, באיסטנבול, בסינגפור, בפרו ובארגנטינה. שלוש שנים לאחר חזרתי לארץ, בסוף 1997, התחלתי לכתוב מכתבים למערכות העיתונים עד שבשנת 2004 נכנסתי לספר השיאים העולמי של גינס, כשיאן עולם בפרסום מכתבים בעיתונות הכתובה. אז היה לי ברור שאוציא שני ספרים. האחד "מכתבים למערכת" והשני "משימות בינלאומיות".

    בינואר 2007 הוצאתי, בהוצאה עצמית שלי, את הספר "מכתבים למערכת", ואז התחלתי בכתיבת הספר "משימות בינלאומיות", אותו הוצאתי ב-2008 בהוצאת סער. בספר זה מבחר של ארבע משימות מיוחדות במינן, בדרום קוריאה, בפרו, באוסטרליה ובבנגקוק-סינגפור-והונג קונג, מתוך עשר משימות בהן לקחתי חלק. משימות אלה היו, בחלקן, כרוכות בסכנת חיים של ממש, ובכולן אני מראה איך התמודדתי לבדי, בארצות רחוקות ומנוכרות, מול כוחות חזקים ובחלקם אכזריים ומסוכנים.

    את הספר כתבתי בביתי, בסופי שבוע, ישירות מראשי למקלדת, בקצב של בערך עמוד אחד בשעה. כאשר הסתיימה הכתיבה החלטתי להפקיד הפעם את הספר בידי הוצאה מקצועית. עשיתי סקר קטן והפור נפל על הוצאת סער אשר דאגה לעריכה הלשונית, לעימוד, לתמונת הכריכה, להדפסה ולהפצה. רוויתי נחת מהמקצועיות, משיתוף הפעולה ומהתמיכה של הוצאת סער ואני מודה להם על כך.

    מחפשים הוצאה לאור לספר שכתבתם? נשמח לקבל לעיון את פרי עטך, להוציאו לאור ולדאוג לשיווקו:

      לכתבות נוספות בתחום

      דורון דנאי, לשעבר טייס קרב וקברניט באל על

      "הוצאת סער ממוקמת ב'חנות ספרים של פעם' ומנוהלת על ידי חנוך סער שבעיני הוא 'מאנצ' של פעם'. בשני המקרים כשאני...

      המשך קריאה
      תא"ל (מיל.) אמיר השכל לשעבר טייס, מפקד טייסת, מפקד בסיס, ראש להק אוויר כח אדם בחיל האוויר, וממובילי ההפגנות כותב:

      "את חנוך סער הכרתי במהלך פעילות אקטיביסטית משותפת והכימיה הייתה מידית. עוד בשלב הכתיבה הגעתי לפגישת התייעצות עם חנוך, הוא היה...

      המשך קריאה