whatsapp-call
contact-us
social-media-links

מחפשים הוצאה לאור לספר שכתבתם? נשמח לקבל לעיון את פרי עטך, להוציאו לאור ולדאוג לשיווקו:

    פנינה פרי , מחברת ספר השירים 'מציאות אחרת' כותבת מלאס ווגאס שבארה"ב:

    כמשוררת מתחילה ובלתי מנוסה הגרה בארה"ב , אני מודה לחנוך סער, מייסדה של הוצאת סער ולצוותו, על ההדרכה המקצועית, על העצות הטובות, על מבנה הספר והגהתו, על האמון והמאמצים הבלתי נלאים שנעשו עד לרגע האחרון ממש. למרות המרחק שבין ארה"ב לבין ישראל, הוצאת סער הצליחה להוציא את הספר לאור לפני שבוע הספר. כל הכבוד!!!

    הספר "מציאות אחרת" הוצג בדוכניה של הוצאת סער לאורך שבוע הספר העברי ובפסטיבל סער שההוצאה אירגנה בת"א. בפסטיבל סער היתה שמחה גדולה. ההוצאה חגגה 32 שנים להיווסדה ולנוכחים היתה גם כן סיבה טובה לשמוח ביחד וכל אחד לחוד. היה זה אירוע מלא בשמחה, אירוע מבורך ומהנה במיוחד שנתן במה ליוצרים וותיקים ולכאלה שנמצאים בראשית דרכם, כמוני, להציג את סיפרם ולספר את סיפורם.

    הוצאת סער דואגת לסופריה ולמשורריה גם לאחר הוצאת הספר בשל השתתפותה בפסטיבלים ובירידים מקומיים ובינלאומיים ואף שולחת את הספרים לביקורת ולסיקור באמצעי המדיה השונים ובכך היא מקדמת את שיווקם .

    ספרי "מציאות אחרת" הנמצא עתה בידיו הנאמנות והמנוסות של המפיץ של הוצאת סער, עושה את דרכו לחנויות בכל חלקי הארץ בתקווה שיגיע לקוראים רבים ככל האפשר.

    תודה להוצאת סער עבור חוויה מעניינת ומהנה!!!

    מחפשים הוצאה לאור לספר שכתבתם? נשמח לקבל לעיון את פרי עטך, להוציאו לאור ולדאוג לשיווקו:

      לכתבות נוספות בתחום

      דורון דנאי, לשעבר טייס קרב וקברניט באל על

      "הוצאת סער ממוקמת ב'חנות ספרים של פעם' ומנוהלת על ידי חנוך סער שבעיני הוא 'מאנצ' של פעם'. בשני המקרים כשאני...

      המשך קריאה
      תא"ל (מיל.) אמיר השכל לשעבר טייס, מפקד טייסת, מפקד בסיס, ראש להק אוויר כח אדם בחיל האוויר, וממובילי ההפגנות כותב:

      "את חנוך סער הכרתי במהלך פעילות אקטיביסטית משותפת והכימיה הייתה מידית. עוד בשלב הכתיבה הגעתי לפגישת התייעצות עם חנוך, הוא היה...

      המשך קריאה